Elektriker til skole og institutioner

Er du leder i en institutioner eller en skole og søger en elektriker til skole? Her har vi samlet en liste på elektriker som er erfarne med el arbejde på skoler og institutioner og som derfor kan hjælpe sig som ansvarlig eller leder i en skole.

Elektriker Lyngby

Hvis du er leder for en skole i Lyngby og omegn. f.eks. i Bagsværd, Virum eller i Gentofte. Så kan du roligt tage kontakt til Elektriker Lyngby, se mere på Elektriker Lyngbys hjemmeside her.

Elektriker Amager

Autoriseret Elektriker Amager, har stor erfaring med el-servie i Københavns kommune og servicerer mange skoler og institutioner på ugentlig basis.

Elektriker Hvidovre

I Hvidovre kommune så kan du trygt ringe til Elektriker Hvidovre og få hurtig hjælp af autoriseret elinstallatør.

Hele Region Hovedstaden

By DEL elektriker dækker hele København og kører primært fra Gentofte. Læs mere om deres afdeling som elektriker i Gentofte her.

Hvordan ved jeg om indeklimaet er godt?

Hvordan ved jeg om indeklimaet er godt?

At vurdere om indeklimaet er godt i dit hjem eller på din arbejdsplads indebærer at overveje flere forskellige faktorer. Her

Grey heron hunting stationary in lake

En hochsitz er en jagtplatform eller jagtstige, som normalt er placeret i et træ eller på en pæl. Det er