Fodboldrejse – en billig rejse som alle har råd til

Som student er de sjælden penge og tid til eksklusive tropiske rejser og eventyr. Hvis du studerer ved du også at det er hårdt og du kender nok følelsen af at du har brug for et “break”.

Skole-Its redaktion  har lige hørt godt omtale omkring fodboldsrejser i Europa og kan derfor anbefale en tur (eller i hvert fald et et nærmere kig) på et sådant event, hvis du aldrig har prøvet det før så har du måske gået glip af noget!

Fodboldrejse.nu er en online portal, der indsamler forskellige priser på fodboldbilletter og fodboldrejser fra de største danske rejsebureauer og billetfirmaer. Gennem at bruge deres portal, sparer du dig selv både tid og ikke mindst penge.

Du kan også finde inspiration og forslag på forskellige fodboldsrejser på hjemmesiden.

Elektriker til skole og institutioner
Iværksætteri

Hvordan bliver man hundetræner

Funderer på på at læse til hundetræner? Her kan du læse om at blive hundetræner

Group of business people and software developers working as a team in office
Kundskab

Hvad er IT-arkitektur?

Hvad er IT-arkitektur? IT-arkitektur er et bredt koncept, der kan betyde forskellige ting for forskellige mennesker og i forskellige organisationer.

Indtast dit telefonnummer og bliv ringet op af en rådgiver